Tema: Re: Q: Garazo vartai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-19 12:29:40
Man pagamino gerai. Ar brangiai - jau nepamenu, bet rinkdamasis i kainas
ziurejau.

Barema - pederastai kvadratu. Paskambinus i garantini gauti paaiskinima, kad
meistriukai uzimti ir gal jus skambinkites ir tarkites su kuriuo nors
tiesiogiai, gal susimils,o seip padeti negalim... Ka ash zinau....

Nu dar patiko pribludas jau montavimo metu. Tada galvojau, kad
atsitiktinumas. Okazalos cto nepakazalos. Atvaziavo, issimtavo, viska patys.
Paaiskinau rodos irgi viska ko noriu. Pagamina, veza montuot, o manes
statyboj nebuvo tuo metu. Skambina po kiek laiko - zinot, turim problemele -
per didelius truputi vartus pagaminom, ka darom. Gerai, kad ne mano liniuote
ir net nelaikiau,kai matavo - sakau skambinkit savo virsininkui ir jam prota
kniskit. Virsininkas po keliu minuciu skambina man - kodel pakeitet angos
dydi. Aha - nehuj veikt. Nu sako gerai - galim truputi anga praplatint, nes
namas dar netinkuotas. Sakau sutinku, bet viska darot tvarkingai ir jei bus
nors koks bugas - nemokesiu kol sutaisysit. Skambina po keliu valandu -
zinot nesigauna, cia biski nuardem, bet kliuna uz kronsteinu. Kokie nafig
kronsteinai, kur ten kliuna - nieko nesuprantu.... Nu zodis po zodzio
issiaiskinom. Rezultate chebryte greitai greitai susirinko savo zaisliukus,
susikrove jau truputi pabraizytus vartus ir dingo ish truputi apgriautos
kaimyno statybos kitoje kelio puseje.