Tema: Re: Automatine siltnamio laistymo sistema
Autorius: Kema
Data: 2010-03-17 09:26:00
Hehe, pas mane tai toks idomus variantas gavosi. Prie vitrininio lango i
pietu puse apacioje stovi platus reguliuojamas radiatorius. Ant jo ir
sudejau indus su daigais. Tai diena, kai atsisuka saule, radiatoriai
issijungia, nakti, kai atvesta - isijungia (tokie tik vos silti). Silumos
uztenka. Gerai palaistau, tai pipirai bujoja valandomis :)))