Tema: Re: Automatine siltnamio laistymo sistema
Autorius: bzik
Data: 2010-03-17 08:33:42
konkretus pvz.
Kolega statybu aiksteleje padares signalizacijos pridavimui per GSM. Jau buvo keli kartai, kai ateina SMS apie pridavima, nors nei jis, nei darbu vadovas to nedare. Iranga gamykline.
Kontora turi objektus, kur pakibusi rysio iranga perkraunama grubiai - nutraukiant 220 per rele, valdoma GSM modulio. 1/3 atveju procedura reikia kartoti, nes rysio atsistatymas negaunamas. Aisku galima kaltint rysio iranga, bet tuo noriu pasakyt, kad neturint papildomos galimybes patikrinti, gsm valdymas ne toks jau patikimas