Tema: Re: Rastinio namo statymas
Autorius: Faktas
Data: 2010-03-10 09:05:51
http://www.gamtosnamas.lt/index.php/daznai-uzduodami-klausimai

4)      Kuo klijuota mediena skiriasi nuo paprastos?

A)      Pagrindinis skirtumas yra medienos apdirbimo kokybė bei jos apdirbimas. Klijuojant rąstus pašalinamos šakos ir kiti defektai, jie yra išdžiovinami iki 8-10proc. drėgnumo, todėl iki minimumo sumažėja jų deformacijos galimybė. Taip pat skiriasi ir šiluminės savybės 10cm klijuoto tašo atitinka 14cm paprasto rąsto. Klijuotos medienos namas nebesi deformuoja, nesėda, nesikraipo ir neplyšta.

5)      Kokios namo šiluminės savybės?

A)      Medinis namas nuo seno garsėja kaip ekonomiškas ir ekologiškas, medinių sienų šilumos kaupiamasis koeficientas yra iki 3 kartų didesnis nei mūrinių, todėl žiemą jis lėčiau atvesta, o vasarą jame išlieka vėsu. 95mm klijuotas tašas atstoja 36cm mūro sieną. Mūsų standartinė siena sudaryta iš 95mm klijuoto tašo + 150mm celiuliozės + 45mm klijuoto tašo.