Tema: Re: Rastinio namo statymas
Autorius: Daliokas®
Data: 2010-03-09 15:26:56
Del sienu varzos nieko nepaskysiu.

Na rimta firma dar ir gegnes sumontuos lygiai. o jei prasysi dar is
sugrebestuos ir uzdengs. Yra kas uzsiima stogu dengimu, tai dazniausiai ir
stogu danga gali parduoti. Man kai teko tokiu darbu eile tai tie kas state
uz papidloma biudzeta siulesi ir sugrebestuoti, bet apsvasrtse visus uz ir
pries,  dviese dvislaiti 120 m2 iskaitant su pakalimais pirma karta gyvenime
darydami sugrebestavom per 4 dienas, o penkta diena uzdejom skarda. Aisku
skarda padejo uzdeti tas pas zmogus is kurio ir pirkom.Skarda dejom Rukki
baltijos banga berods.

--
Daliokas

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4928 (20100309) __________