Tema: Re: tai visgi kokia vonia?
Autorius: trans
Data: 2010-03-21 14:32:22
> Akriliniu ar skardiniu nesvarsciau, nes nepatinka- kazkokios nestabilios,
> lankstosi, greitai atsala, garsas. etc.

visos rusiu vonios yra gerai jei uz atitinkama kaina ir teisingom rankom
pastatomos. Pas mane Duravit Daro pastorinto akrilo, plytelem apkiljuota,
absoliuciai stabili, absoliuciai nesilankto, silta malonu prisiliesti,
aukstos labai talpios formos, nepastebeta jokiu bedu del atsalimo ar garso,
labai patenkintas pasirinkimu, o rinkausi tai ilgai... jei skardine tai tik
vokiska kaldewei. Del akmens mases gerumo drisciau abejot, minusai: svoris,
pavojus iskelt, salta prisiliest, pavirsius neilgaamzis. Akrilas irgi turi
minusu, pvz geriau nepraust gyvunu, nes nedraugauja su nagais ir zvyrais.
Kita vertus akrilas vientisa mase todel visada galima nuslifuot ir bus vel
kaip nauja. Vonios pasirinkime, sakyciau, svarbiausia yra forma/dydis, o
paskui jau medziaga