Tema: Re: tai visgi kokia vonia?
Autorius: Paulius
Data: 2010-03-08 11:04:30
Pritariu visu 100% del akmens mases. Pats naudoju jau 2 metus Vispool Clasika 170 (pirkau "Jaukurai" tai dar nuolaida nemaza padare) ir esu labai patenkintas. Zinoma kaina didoka, bet ir kokybe ja atitinka.
Deja ta pati pastebejima turiu del apdailos - taip ir liko pas mene ji neuzdeta, o po pastangu ja primontuoti, rezultatas gavosi tik nubraizytas vonios krastas:( Taip kad geriau arba deti plyteles arba kazkokia kitoka apdaila pritaikyt pagal matmenis.