Tema: Re: spizinio katilo niuansai
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-07 15:49:34
Jeigu turi teisingas rankas, laiko, svarke, metalo - gal ir verta, padaryt viska galima. Bet jis netures tokio nashumo vistiek nei betkuris, ne stebukla kainuojantis paprastas katilas. Mano manymu, jei nori butinai rusy statyt ir papigiai kazhkaip ishsisukt  - verciau ieshkok padeveto kokio nors.... Va pazhistamas nesenai pardave KČM toki shpizhini griozda uzh kelis shimtus - ar verta terliotis, kai gali gatava daikta vos ne uzh metalo lauzho kaina gaut...?