Tema: Re: spizinio katilo niuansai
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-07 02:09:19
Pas mane rusy stovi vienas neizoliuotas didelis samadielnas katilas, apie 2,5 - 3 kv/m ploto. Neprikaitina jis ten labai klaikiai, mintys apie izoliavima - kol kas dvejoniu stadijoj. Teorishkai aishku daugiau shilumos kliutu radiatoriams, bet kiek suprantu, pas tamsta mazhdaug dvigubai mazhesnis, tai ko gero neverta. Juolab tavo turi virshu shpizhini su rinkem, per kuri daugiausia shilumos ir isheis, aj statyciau toki tik virtuvej – shiluma atsidurs ten kur reikia, shildys triobele, o ne rusi, be to dar ishnaudosi kaip virykle. Visokios ten dulkes - jei malkom kurensi o ne anglim, nelabai daug rupescio turetu sukelti, gana shvarus kuras. Ir jei kvepia - tai maloniai :)