Tema: Re: Q:namo signalizacija
Autorius: Alius
Data: 2010-03-07 08:16:19
Kai prades suveikineti kuris nors daviklis, suprasi, kodel butina kiekviena
davikli jungti i atskira zona. Arba kai gulesi prie juros, o tau pranes, kad
suveike buto davikliai- tada nezinosi, kas konkreciai suveike.
   Ir, apskritai, jei laidai jau pravedzioti, geriau surask meistra, kuris
tikrai tvarkingai tau viska padarys.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4921 (20100306) __________

http://www.eset.com