Tema: Re: Q:namo signalizacija
Autorius: gmarko
Data: 2010-03-06 22:29:57
Dekui, aiskiau tapo. Bet va su duminiais davikliais, tai nesupratau, ten kas
gale turi reliuske montuotis? Kas per nesamone. Kam reikia?
Tai faktiskai pataupant galima ir su trim laidais issiversti kaip supratau.
Elektronikos forumuose dar skaiciau, kad ir su vienu is bedos galima :D
(samapalas, kita gala i zeme nuvedi).
O tu zonu kiek konsultavausi gal ir nereikia labai daug, kam kiekvienam
davikliui po zona? Manau tik reikia atskiras zonas palikt stiklo duzio ir
magnetiniams, kad nakti butu apsauga ir galetum i tulika nueit :).
Priesgaisriniui isvis sake vienos zonos uztenka. Koks skirtumas kur
uzsidega.
O tarp moduliu galima ta pati 6 gyslu laida vesti ar spec yra koks? Nuo
klaviaturos kaip suprantu galima zona pajungti prie duru magnetini pvz, ir
nereikia vest i centrale.
Sirena laukine pas mane tai su akumais, tai ten reiks kitaip jungt. bet ten
yra ir tamperis ir kaip supratau papildomai sirenai (vidinei) jungt. Ar
vidine sirena lygegreciai jungiasi? Tai irgi tas pats laidas turetu tikt?