Tema: Re: Vonios sienu/grindu paruosimas
Autorius: Pakas
Data: 2010-03-03 22:03:53
Pritariu trans del pralaidumo
As turiu susidejes duse HL trapa su plude (PRIMUS vadinasi) nors techninese
charakteristikose raso kad pralaidumas 0.8l/s bet pas mane jis labai blogai
"sugeria" vandeni - dazniausiai stoviu keliu centimetru baloje. Kas
svarbiausiai pastebejau kad susidaro kamstis - plude nepakyla, jai ja
pajudini mechaniskai vanduo pradeda subegineti. Zodziu dabar mastau ar
keisti vidurius i kokius paprastus arba viska dalbalinti ir deti pailga
trapa.