Tema: Re: Vonios sienu/grindu paruosimas
Autorius: gintasma
Data: 2010-03-03 16:55:28
Pas mane irgi duso kabina be pado, o tiksliau tik stiklines durys yra. Mano
meistras tepe 3 sluoksnius hermetiko (Knaufo melynas toks, kaip guminis)

O del sifono i grindis, tai labai rekomenduoju ne siaip sifona su  dangteliu
det, o grioveli palei kabinos duris (tiksliau ne grioveli, o buna tokie ilgi
subegimo latakai su  sifonupvz.:
http://traplotok.ru/userfiles/image/bez%20reshotki(2).jpg )
Nes pas mus yra su nedideliu nuolydziu i kampa, tai kai maudaisi, kaip ir
ok, speja subegt, bet jei vaiko vonele per dideliu tempu ispili,  vanduo
ciuozia lauk is kabinos. Pas draugus yra toks subegimas, kur kas geriau ir
graziau (nuolydis tada eina is duso kabinos lauk, o trapas palei pat kabinos
duris.