Tema: Re: Q: Lakuotos ar alyvuotos parketlentes?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-03 14:43:23
bet tu nuvažiuok į medžio stilių. Tikrai normalūs ten žmonės, viską
papasakos ir paaiškins. Tuo pačiu pažiūrėsi kaip atrodo penkis ar kiek ten
metų intensyviai eksploatuotos alyvuotos grindys :). Žiūriu, labai kažkaip
žmonės pradeda internete ciklintis - kartais reikia ir gyvai pažiūrėt į
daiGtus :)