Tema: Re: Lakuotos ar alyvuotos parketlentes?
Autorius: Resolut
Data: 2010-03-03 11:06:04
Turiu alyvuota kaitinta(tamsiai rudas) azuola - NU I NX. Kiekvienas
brukstelejimas, kedes stumtelejimas, skyscio paliejimas- iskart zymu. Tiesa,
peralyvavus tai beveik isnyksta.
Tiesa ,yra ir pliusas.  Vaikis su flomasteriu ant svisiu parketlenciu
nuosirdzia paspausdamas isdailino kokius 2  m2. Trynem visokiom chimijom-
gavosi sviesus plemas, pilnai neissivale. Uzpypino, paemiau svitrini, ranka
istryniau demes. Uzalyvavau ta vieta - ne zymes neliko.