Tema: Re: Kur geriau pirkt valstybine veliava?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-25 16:16:19
Man toks itarimas, kad visa LR laivyba kinietiškas naudojo, arba
gamintojas kažko nepragalvojo. Nes iškelia kokia baržą mūsų trispalvę, o
po metų žiūrim ka turim. Geltona spalva išbluko ir patapo tokia gelsvai
purvinai balta. Žalia, šiek tike pabluko, šiek tiek prisigere gelsvo
juros vandens ir tapo beveik melyna. Raudona tik biski pasviesejo. Ir
turim trispalve - balta, melyna, raudona.