Tema: Re: Kur geriau pirkt valstybine veliava?
Autorius: Uredija
Data: 2010-02-24 11:55:47
Bet dabar tos veliavos kur pardavinejamos yra tokiu tamsiu spalvu. Na
geltona ir raudona dar nieko bet ta zalia, vos ne juoda. Anksciau budavo
galima isigyt veliavo su sviesesnem spalvom. Man asmeniskai su sviesesnem
daug graziau atrodo, ne taip liudnai kaip su tamsiom, o taip pavasariskai
linksmai. Bet kiek ziurejau standartas yra su tamsiom spalvom.