Tema: Re: Karcher, koki pasirinkti?
Autorius: siGis
Data: 2010-02-22 21:13:00

"Sharp" <henrikas_s@equinoxlt.com> wrote in message
news:hltdk3$3so$1@trimpas.omnitel.net...
> ash tai drisciau nepritarti. pats asmenishkai esu padares klaida,
> isigijes kazkoki prie mazesniu, bet nemaziausia, apie 600LT kainavo.
> tai dabar, jei kishene litai pleshytu - jamciau semi profesionall.
> nu dusuliukai tie buitinio lygio karsheriai...

Nu kad duslikai tai negaleciau sutikti. Pirkdamas visokios kainos
vartaliojau. Net konsultanta pasikvieciau kad paaiskintu kuo skiriasi
kainuojantis 270Lt nuo kainuojancio daugiau, iki mazdaug 900Lt. Slegiai
beveik nesiskiria. Skiriasi tik nasumas - litrai per valanda ir visokie
priedeliai. Man prie namu visiskai pakanka maziausio. Ploviau pamata
(dazymui), betonini keliuka, langus (dazymui), priekabele (dazymui),
katiline (dazymui), kilimus (svarbu nepersistengti nes atrodys kaip zmogus
nuplikes :) ... Zodziu naudojau nemazai. Tiesa masina plauti sumanymas
niekam tikes. Nebent apacia ir ratus, kai ismakoji purvyne. Sia vasara gal
stoga siferini nusluosiu.