Tema: Re: Karcher, koki pasirinkti?
Autorius: Kurmis
Data: 2010-02-21 20:07:07
pagrindiniu kriterijum man tokiu klausimu patare ieskoti prietaiso, kurio
matoras metalinis (aliumas ar spizius, nepamenu), nes plasmasiniai trapesni,
perkaist greiciau gali. kiek teko ciupineti visokiu buiciai skirtu auksto
slegio praustuvu, didelio skirtumo pagal firma nepastebejau. daugiau gal
komplektacijos reikalas, na dar gal kiek plasmases mikstumas/kietumas
skirias.
darba atlieka praktiskai taip pat.
Kurmis