Tema: Re: vienos kameros paketai
Autorius: bzik
Data: 2009-02-26 10:12:12
o 70-74mm remas duos efekta verta isleistu pinigu? Ekonominio pagrindimo
tokiam keitimui nematau. Jei nera kur det pinigu ir juntamas didelis
diskomfortas, gal. Bet tokiu atveju geriau isleist $$ dvigubo remo mediniams
langams.
Garantijos dabartiniam periode labai salyginis dalykas, nes esu tikras, kad
dalis langininku, ypac smulkiuju (www teigia, kad dabar dirba apie 1000
langininku firmeliu), bus priversti uzsidaryt.