Tema: Re: vienos kameros paketai
Autorius: Beteisis
Data: 2009-02-26 07:42:13
Gal kartais del kitu priezasciu, pav pas mane virtuvej skirtingu laiku deti
vienas dvieju paketu su dviem siluma atspindinciais stiklais, kitas-vienos
kameros su vienu atspindinciu siluma. Antrasis apacioj parasoja. Kai bus
geranuotaika, pakeisiu i geresni su plastikiniu remeliu, remas leidzia, bet
teks ieskot siauresniu uzspaudimo juosteliu.
O.