Tema: Re: Akumuliatorinis suktuvas
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-02-20 18:57:18
Jei jau apie gariunus, patariu Asaki :) Pats gavau dovanu pries du metus.
Veikia gerai, du akumai, pasikrauna per 1val., palyginti lengvas - rankos
nepavargsta,
bent jau man labai patogiai rankoje guli, 12V akumas, del Ah nepamenu, nera
daug 1.5 ar 1.7Ah
2 greiciai 0-800 ir 0-2800, kelis kartus buvo krites nuo 1.5m aukscio,
niekas neskilo, kaina jei neklystu 170Lt
Esu naudojes Skil, Kinpow, Einhel - kaip diena ir naktis. Lyginant su Makita
man patogesnis Asaki.
Metabo man aplamai taporni atrodo.
Planuoju antra toki pirkti, maciau dar mazesnis pasirodes buvo.