Tema: Re: Akumuliatorinis suktuvas
Autorius: ND
Data: 2010-02-19 13:45:49
pvz. darbui su medziu idealu: vienu grezi, kitu suki. greitas spartus darbas
ir milziniska jega nustebino kaip tokio pyplio. beabejo griebtuvas turi savu
privalumu. sitiems gi reikia graztu, frezu ir kitu priedu su penkiakampiais
galais (rasti prekyboje nesunku). ieskojau panasiu irankiu, o sita labai
netgi superine kaina suviliojo.
Skilas salia melynojo Boscho nei salia stovejo nei stoves, nepalyginami
dalykai.