Tema: Re: Q: Del parkavimo vietos...
Autorius: SMart
Data: 2010-02-20 11:51:48
Bet patikėk kokių žodžių esu prisiklausęs iš kaimynų už savo bajerius
:) Viena pareiškė, jog kai ji pirko butą mano name, pardavėjas jai
pasakė, jog priklauso parkingo vieta ir parodė pirštu į kiemą... tai
teko ilgai aiškinti jog ji čia turi parkintis tokio pat lygio teisę
kaip ir kitapus gatvės IKI aikštelėje. O nuo galimų konfliktų gelbėja
vienas netyčinis pajuokavimas: Kadaise kai namo pirmininkė rinko
pinigus pašto dėžučių pakeitimui, į klausimą kur dirbi juokais atsakiau
STT, tai dabar visas namas žino ir "gerbia" :):):) Patariu pasinaudot,
gal pravers :)