Tema: Re: Del parkavimo vietos...
Autorius: Ziogas
Data: 2010-02-19 07:11:28
>O tai kaip buna prie naujos statybos namu parkavimo vietos su uzraktais
>tipo kazkam priklauso,

Vat butent, kad prie naujos statybos tos nuosavos vietos buna numatytos
projektavimo metu, ir zmogus tokia vieta nusiperka komplekte su butu.

 >Vilniuje toki bajeri maciau ir ne prie naujos
> statybos namu .

99%, kad tai savavaliski ir neteiseti veiksmai.

> name, tai ji taip uzssirakinusi dvi vietas ir kiti kaimynai turi po viena
> ar dvi, tai gaunasi kaip ir ispirkta ar isnomuota?

Cia yra kitokia situacija, daznai buna, kad tokiuose kaimuose zeme aplink
mazuosius daugiabucius priklauso gyventojams. Bet ir tai reikia ziureti,
pilnai gali buti, kad tavo tetos ir jos kaimynu uztvarai yra savavaliski ir
neteiseti.