Tema: Re: Del duju baliono vietos
Autorius: st
Data: 2010-02-17 16:08:33
ta pati darau as, tik jis sone kampinej spintelej. siaip keiciam mazdaug kas
6-7 men, dviese gyvenam, valgyt darom nemazai. bet orkaite elektrine,
nemazai naudojam ir ja.
beje, po keliu kartu kai kotletai liko puszaliai, nupirkau dar viena
baliona, tai kai baigiasi, nueinu i rusi, atsinesu ir pakeiciu. po to
prisiruoses ta tuscia pakeiciu i pilna. keiciau kaip tik sausio menesi,
kainavo lyg 32lt.
o pildymai man nesaugiai atrodo, beje, po vieno ivykio pries ~10-12metu,
duju bijau kaip velnio :) bet siaip ne taip prisiverciu juos pakeisti pats.
kepdamas ka nors, atsuku per 1cm, nu max max 2cm, o kodel pilnai ji ,kaip
virsuj sake, atsukt reikia, taip ir nesuzinojau :)

beje tevai ir toki pat naudoja, bet jie gyvena keturiese, troskina, verda ir
t.t. zymiai daugiau, jie keicia kas 3-4men., bet ir tai ne beda toks tarpas.