Tema: Re: Del duju baliono vietos
Autorius: kg
Data: 2010-02-17 10:26:52
kažką esu girdėjas, kad buitiniams balionams yra leidžiamas ribotas guminės
žarnos ilgis iki viryklės
ale kažkoks gaisrininkų reikalavimas
gal metaliniam vamzdžiui reikalavimai būtu kitokie
bet gal geriau pasidomėk pas dujininkus šituos klausimus
o ne šitam visažinių būrelyje :)

o matant mūsų tarybinių laikų surudyjusių dujų balionų būklę - man nekyla
mintis jų neužsukinėti
teko turėt balioną, kurį užsukt žmona beveik nepajėgdavo

o guminė žarna nors ir speciali, bet visgi ne metalinis vamzdis
ir  net,  kad kaisdama ji turi savybę trauktis ir užlydyti galą

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4872 (20100216) __________

http://www.eset.com