Tema: Re: orkaite ir indaplove salia - blogai?
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-02-17 14:09:51
Neseniai pirma karta pasinaudojau Ulmo paslaugomis (visa laika kitur
pjaudavau, Darval, Termopal, Rimas ir Jonas)
Viena karta del to kad reikiamos plokstes kitur neradau, kita karta kardono
reikiamo atspalvio tik pas juos buvo.
Abu kartai su nesusipratimais, plokstei ne ta briauna uzlaminavo, teko vesti
perdarineti, kardono dvi smulkias detales kitokio rasto ikiso, prie
dirbtines sviesos nesimate o diena prie naturalaus apsvietimo pasimate.
Tiesa briauna operatyviai perklyjavo, po darbo laiko - atvaziavau 5 min iki
darbo pabaigos :)
Maciau kazkokiu atspalviu plokstes ulme ispardavimas, tik kainos nelabai
pamenu, gal apie 24Lt/m2 su pjovimu.
Beje dauguma ploksciu jie pjausto tik perkant visa plokste, tai
pasiskaiciuok kiek tau plokstes gaunasi.