Tema: Re: orkaite ir indaplove salia - blogai?
Autorius: bleketas@work
Data: 2010-02-17 10:51:28
kazkaip i auksti jos kelti neketinam, buvau kazkodel sugalvojes kad negerai
salia, bet dabar pats nesuvokiu kas cia blogo. Tuomet viskas kaip ir telpa
daug maz. :)

Dar prie to pacio gal kas zino geras kokybes kainos santiki baldiniu
ploksciu? Gal kur ispardavimas yra?

kolkas nusiteikes is ulmo imti. Furnitura ten pat arba agvoj sake irgi gera.