Tema: Re: Grindu lyginimas betonu
Autorius: dede
Data: 2010-02-17 10:08:43
eee, sita... o gal tas nuolydis ner blogai? grindis, kaip isivaizduoju, reiks gausiai plauti. jeigu griovio gale iseina idet trapa, galima plaut su slanga/karcheriu. aisku, nuo isplanavimo priklauso. o ir siaip, be plovimo, ar tas lygumas butinas?
kita ideja - jei daug mazu patalpeliu, gal tinka variantas, kad ju auksciai nesutampa (yra slenksciukai), o klijuojant plyteles, koki centimetra gal ir klijais galima kompensuoti.

man grindis betonavo Andrius su brigada (868818441), zemiau pateiktam sarase nr. 1 ;) kaina buvo vidutine, dirbo greit ir kokybiskai.
rugpjuti ir lapkriti pirkausi gkp (balta knaufa), tiesa, nedidelius kiekius; truputi pigiau negu senukai - ermitazas, moki-vezi, dar siek tiek pigiau "Vilsotos prekyboje" Bajoru kalvose. profiliu kainu nebepamenu.