Tema: Re: Grindu lyginimas betonu
Autorius: Laimis
Data: 2010-02-15 21:17:22
eimaz rašė:
> vienoje vietoje pats teigi, kad skirtumas gali buti tik del PVM, kitame
> post'e jau aiskini, kad skirtumai atsiranda ir del kitu UAB'o mokesciu, tad
> nesuprantu ka cia nori priburti :)

PVM'as yra aiškiausias skirtumo dėmuo. Kai kaina nesiskiria 2x.
O kodėl ji galėjo skirtis 2x, tai aš jau pasamprotavau.

> yra aisku kaip 2x2, kad samdytis zmoniu brigada/zmgu su verslo liudijimu bus
> kur kas pigiau ir viskas. sitas buvo aisku jau nuo pirmo posto, tad kam
> gilintis kas ir kaip?

Rimtai? Aš manau, kad tai gana sąlygiška, nes tai ką sau gali leisti
koks statybinis-specializuotas uab'as (medžiagos, įrengimai, darbų
kompleksija) tikrai ne visada gali pasiūlyti pavienis patentininkas ar
net jų brigada. O uab'ui oficialiai dirbti jis/jie negali...