Tema: Re: Backute nuotekoms
Autorius: bzik
Data: 2010-02-17 09:28:03
vamzdis ~80cm gyly, talpos virsus 70cm. Jokiu problemu del salcio.
Pirkau 6,2m3 metaline, vertikalaus cilindro formos talpa 4mm sienelemis. Kadangi reikejo laikinam sprendimui keliems metams, tai nieko pries uzkasdamas jai nedariau. Talpa pagal skelbimus kainavo 350, atvezimas 150, ikasimas ~200, d700 rentinys  ant virsaus su dangciu ~300, sandarinimo medziagos rentiniui ~100, t.y. viso ~1100Lt.
Talpos uztenka 3, max 4 savaitems. Gyvenam dviese. Itariu, kad kazkur siule nesandari ir siek tiek priteka gruntinio vandens. Gerai, kad siemet prives miesto komunikacijas.