Tema: Re: Backute nuotekoms
Autorius: MinVodai
Data: 2010-02-15 19:23:12
tik gelzbetoniniai ziedai.
Turiu karcios patirties :(  pirma plastikine su visom garantijom, "parejo"
po metu..  o garantijos kazkaip idomiai nuplauke...   prie to pacio
antireklama: "Fach-pak Baltic" - tiktais ne is JU. Noresi smulkybiu -
galesiu parasyt
Taigi plastikine backa susigniuzde po pirmos ziemos, po to sumastem
"susilipdyti" talpa is gelzbetoniniu ziedu iki 10 m3....  itogo vietine
kanalizacija atsistojo iki8 kLt :(   beje, gyvenu irgi sodu bendrijoje :)
Ir dar...  pasirodo "musu kaime" didesnes talpos, kaip 6m3 masinos nera ;)
Kas del vamzdzio...  pas mane 1,7m gylyje is pamatu iseina.Kai kasemes -
visi aplink juokesi, aisku ne i akis, bet dabar (butent sia ziema) jokio
vargo del uzsalimo