Tema: Re: Veliavos stiebas prie trobos
Autorius: Kurmis
Data: 2010-02-16 14:54:39
sita tai randu ir pats. paieskom naudotis moku.
mane domina pats stikloplastis. t.y. stiebas.
na zinoma, mane tenkina ir aliuminis variantas, bet as tam ir sukuriau sita
tema, kad isgirsciau kitu nuomones.
jei kam dar idomu, tai as megstu rinktis brangesni varianta, jei zinau kad
jis patikimesnis. kolkas noretusi suzinoti skirtumus.
del 700lt stikloplascio kainos> ebejuje galima uz ~70$ + siuntimas
parsitempti panasiu stiebu. visgi mane jaudina ir tulo lietuvio galimybes
pagaminti, gi lietuvio rankos tiesesnes nei kad amerikono. ir visgi taciau
arteju link minties pirkti is kazkur, nes pasiulymu cia kaip ir nesulaukiu.
visi gudrus pakeikt kad "nori sustrai ir uz dyka", bet pasiulymu nesigirdi.
Jei visgi atsiras kokiu pastebejimu apie aliuma - lauksiu.

pagarbiai
Kurmis