Tema: Re: Veliavos stiebas prie trobos
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-16 08:42:10
Atsimenu mes gudziais 1989 metais su pusbroliu tokiu kvailu minciu
neturejome, veliava siuvome is rubu svarbu buvo veliava ir parodyti ja
visiems, kad tokia yra. Dabar musu gatveje tik as vienas esu isikeles
trispalve, nors dar tik ant tvoros bet visgi... O siaip esu isibetonaves 16
cm suarmuotus grezinukus ileistus i zeme 1.5m pavasari kai nutirps sniegas
statysiu stulpus, viena Klaipedos krasto veliavai , o antra Lietuvos, abi
veliavas apsviesiu metalo halogeno prozektoriumi. Ir nesvarbu kiek man tai
kainuos, pries 20 metu apie tai galima buvo tik pasvajoti. Su vasario 16-aja
visus.