Tema: Re: indaplove neistirpina tableciu
Autorius: Ruta
Data: 2010-02-12 19:09:33
nagi kagi schrieb:
> Kaip apskritai ziurit i tabletes VS milteliai? Kiek susidariau ispudi,
> tai yra tik marketinginis triukas patiklioms moteriskems,
> nesigilinancioms i detales.

Aš tik už miltelius :)

  Minusai (mano galva):

> 1) Nedozuojama vandeni minkstinanti druska, priklausomai nuo vandens
> kietumo, visada buna jos arba perteklius, arba trukumas
> 2) Panasiai su skalavimo skysciu. Jo sunaudojama tiek kiek yra tabletej,
> o ne kiek reiketu pagal situacija.

Abiem atvejais taip, ir abiem atvejais visada yra perdozavimas - kadangi
  tabletėse dozuota "kad tikrai netrūktų" :)

> 3) Druska ir ploviklis turetu buti paimami skirtingais laiko momentais
> skalbimo procese, o tabletes atveju viskas is karto.

Tai lyg ir išspręsta, naudojant skirtingo tirpumo medžiagas.

> 4) kaina?

Tabletės vienareikšmiškai brangiau.

> Pirmi trys punktai teoriskai turetu atsiliept plovimo kokybej, o kaip
> praktikoj?

Kokybėj tikriausiai neatsiliepia. Atsiliepia tavo piniginei ir
nutekamųjų vandenų užterštumui.

> Pliusai:
>
> 1) paprasciau idet tablete, negu ipilt miltu,

Milteliai: 1) Paimu pakuotę 2)įpilų dozę į dozavimo indelį 3)įpilu į
mašiną. Mano vyras 2 punktą sutaupo :)
Tabletė: 1)krapštau tabletę iš dielės pakuotės 2) krapštau tabletę iš
jos pakuotės 3) dedu į mašiną.

Man asmeniškai nėra paprasčiau.Nu nebent tas super duper bangias pirkti,
kur tirpia plėvele padengtos.

> 2) nereikia karta kas kelis men ipilt skalavimo skyscio, druskos.

Nu jo, šito nereikia.

Sudėjus viską, matau daug didesnę kainą ir praktiškai jokių privalumų...

Beje, įdomud pastebėjimas: prieš kokius 5 metus dairiausi naujos
indaplovės, tai 4 iš 5 buvo skirtos tabletėms (na būtent su tom
programom 3/1 ir 5/1). Bet paskui pirkimas buvo atidėtas, ir realizuotas
šiemet. Tai šiemet rinkoj jau reikia paieškoti tokiu, dauguma
"normalios", miltelinės.