Tema: Re: indaplove neistirpina tableciu
Autorius: nagi kagi
Data: 2010-02-12 15:28:00
Kaip apskritai ziurit i tabletes VS milteliai? Kiek susidariau ispudi,
tai yra tik marketinginis triukas patiklioms moteriskems,
nesigilinancioms i detales. Minusai (mano galva):

1) Nedozuojama vandeni minkstinanti druska, priklausomai nuo vandens
kietumo, visada buna jos arba perteklius, arba trukumas
2) Panasiai su skalavimo skysciu. Jo sunaudojama tiek kiek yra tabletej,
o ne kiek reiketu pagal situacija.
3) Druska ir ploviklis turetu buti paimami skirtingais laiko momentais
skalbimo procese, o tabletes atveju viskas is karto.
4) kaina?

Pirmi trys punktai teoriskai turetu atsiliept plovimo kokybej, o kaip
praktikoj?

Pliusai:

1) paprasciau idet tablete, negu ipilt miltu,
2) nereikia karta kas kelis men ipilt skalavimo skyscio, druskos.

Kazkur klystu? Kokie butu dar uz/pries? Gal kas zino kaip veikia tos
programois 3in1, 5in1, kas ten tokio stebuklingo galetu buti, kad
vertetu jas naudoti su tabletem VS iprastines programos ir miltus.