Tema: Re: Naturalaus pluosto termoizoliacija
Autorius: kg
Data: 2010-02-12 11:27:21
pas mane ant pirties spaliai ir smelis
bet maishuose supyliau
smeli dejau tik shonuose ant rastu, kad spaustu ir aplink kamina kaip ir
prieshgaisrine medzhiaga gera
visur kitur spaliai
ant vozhtiniu lentu patiesiau aliuminio popieriu, kad apsisaugot nuo dulkiu
ish spaliu ir smelio (maishai medzhiaginiai)
nu ir kad per daug negaruotu
deja ta popieriu sekmingai sukapojo peles
byret dar nebyra niekas, bet garas jau turi pro kur isheiti
esu jau karta net ir pakeites ta popieriu
beda su tom shiuolaikishkom medzhiagom - peles viska sugadina

reiktu daryti tradicishkai turbut
tiesiai ant lentu molio sluoksnis supluktas gerai  kaip garo izoliacija ir
uzhsandarinimui
ant jo pilti smeli ar spalius shilumos izoliacijai
bet po moliu vis tiek norisi kazhka patiesti, nes laikunt begant plyshiu
lubose dauges, molis irgi trupes ir dulkes
galbut ant lentu patiset kokia danga apsaugai nuo dulkejimo
tarkim agroplevele storiausia, kuri kaip ir kvepuojanti ir praleidzhia
vandeni,  bet sulaiko gana smulkias kietas daleles
tik neaishku kaip sureguos pirtyje kur lubose bus nemazhas karshtis
kaip paveiks jos ilgaamzhishkuma
bet gal molio sluoksnis neleis jai perkaist
storiausia senukine agroplevele esu patieses savo rastiniam name ant
vozhtiniu lubu

naturalios mezhiagos tarnaus kelis kart ilgiau nei dirbtines
pvz mas mane yra paveldetu senoviniu aviliu (varshuviniai taip vadinami) ir
jau netinkami bitininkavimui, del nesuderinamu remu su shiuolaikishkais
medsukiu standartais
jie padaryti ish apie 60cm plochio lentu
sakychiau padaryti priesh kara bus
kazhkuri jau labiau patreshusi pajudinau truputi ir ish sieneliu tarpo
pradejo byret spaliai pro plyshi
spaliai atrode kaip supilti priesh kelis metus tik - jokio supuvimo,
sutreshimo pozhymiu

uzh steico mokejau berods 270lt/m3
organizavau per kelias vietas ish kart
brangiausiai (net po ilgo derejimosi) pasiule kazhkokia oficiali platintoja
ish Vilniaus
paskui susiradau oficialu atstova Bialystoke berods - pasiule labai gera
kaina, bet visoki tarptautiniai pavedimai, ir tarpvalstybinis kontaktavimas
manes nesuzhavejo
truputi brangiau pasiule Senukai, tai dar pavyko pasideret su jais kazhkiek
ir emiau per Senukus
oficialiai jie ta vata neprekiauja
daro tik spec uzhsakyma - fura tiesiai ish gamintojo i kliento kiema
bet del kitu niuansu (pagrindinio veikejo ish "Shiaudiniai namai")
pasigailejau, kad nepirkau ish lenku

LT bazhnychia visur kishasi

per zhiniu radija buvo kazhkada laida apie pluoshtiniu kanapiu auginima
telefonu buvo bendrauta su vyskupu Tamkevichium berods
tai savo ishplatintam pareishkime pareishke, kad lietuviai ne tik
prasigerusi tauta yra, bet dabar su EU pagalba norima padaryti narkomanu
tauta, prisidengdami gerais tikslais
todel jie priesh ir dar kart priesh

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4859 (20100211) __________