Tema: Re: Naturalaus pluosto termoizoliacija
Autorius: pablas
Data: 2010-02-12 09:50:38
  Spalius parduoda ukmergiskiai po 50LT/kub.
Reikia apsiltint unikalios pirties lubas.
Spaliai kaip ir tradicine medziaga.
Tradiciskai buvo maisomi su smeliu arba sausu moliu.
Tik neisivaizduoju, kaip jie tarnautu daznai kurenamoj pirty.

  Kiek kainavo steico? Pats organizavai gabenima?

  O del kanapiu - rimtai baznycia kisasi i siuos reikalus?
Cia juk skandalas!