Tema: Re: rozetes jungikliai
Autorius: trans
Data: 2010-02-10 21:16:16
pas rimtus gamintojus varztai praeitis. Kazkada buvo virstanciu lauk rozeciu
era kol atsirado prisukimas prie dezutes, dabar nauja evoliucija - ikisami
kontaktai. Montazas zymiai paprastenis, kontaktas patikimesnis, ypac pradedi
suprast kai tenka knistis su storais laidais. Nesakau apie lexel nieko
blogo, vokiskas/estiskas gamintojas, turiu kelias dvigubas rozetes nes
jung/berker tokiu negamina. Na bet negali lygint golfo ir merso nors abi
geros masinos :) Beje Jung visai protinga kaina, investicija verta kiekvieno
cento.