Tema: Re: rozetes jungikliai
Autorius: Blinda
Data: 2010-02-10 12:26:58
As susidejau Bush-Jeager. Kai nera su kuo labai lyginti, tai nematau juose
kazko itin gero, labai nusivyliau dimeriais, pirkau geresnius (vieneto kaina
link 300Lt.), kad butu galima kartu su perjungejais naudoti (ten tu dimeriu
yra kelios rusis), bet jie man kazkaip nelabai (ijungiant/isjungiant reikia
gana stipriai spustelti ir nevisada isijungia). Rozetes viskas OK.
Klavisiniai jungikliai irgi tolokai nuo idealo ypac dvieju klavisu. Gal tai
viskas del montavimo trukumu, bet negaleciau pasakyti, kad sumokejes
brangiau gavau labai gera produkta. Kitas momentas, kad dar ne vieno
(jungiklio, rozetes nekeiciau), nors vienam dvieju klavisu tai gresia.

Visa tai subjektyvus pastebejimai nepretenduojantys i absoliutinima.