Tema: Re: elektros sanaudos
Autorius: eciffo
Data: 2010-02-02 12:50:19
Katilinej 400 w ryja  mano custom degiklis,kompresorius,aliejaus
siurbliai,istraukimno ventiliatoriai,cirkuliaciniai siurbliai ,valdymas ir
katilines apsvietimas.Bet kadangi katilas nedirba nonstop- tokiu oru ~6-8val
,nesuryja ziauriai daug.Sausio men. buvo rekordas -65lt

Del taupiuju lempu - bandziau 25w -nieko jos nesviecia

"new" <aktyvus@gmail.com> wrote in message
> iskart krenta lauko apsvietimo sanaudos, pas mane viso 8 taupiosios lempos
> po 10W sviesos per akis(net prie -25 sviete kelios:).
>

> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message
Manau