Tema: Re: elektros sanaudos
Autorius: bzik
Data: 2010-02-02 12:30:28
o kas tiek katilinej ima? Mano katilines iranga (dujinis katilas ir cirkuliacinis) jei veiktu max galia kiaura para 30Lt/men susidarytu. Manau realiai prisuka ~20.

Kazkas su tuo apskaitos prietaisu negerai. Panasiam plote gyvenam dviese. Zmona siuo metu namie istisom dienom. Virykle elektra ir gan daug gaminam (orkaite bent pora kartu per savaite kepa). Per menesi 90-95Lt senais tarifais (300-320kWh/men.).