Tema: Re: Geoterminio sanaudos uz sausi
Autorius: soulfly
Data: 2010-02-02 19:37:09
gal ir pigiau. kai miskas nuosavas, traktoriu ir siaip turi tai tik darbas
paties kainuoja.
ir jei ukyje (vienkiemis ar pan) viena, bet kai pravaziuoji per rajona, kur
keli simtai tokiu
pigiai kurenanciu, tai nelabai ir lauke norisi buti - dvokia viskas nuo tu
smalkiu...

miestuose manau isvis turetu uzdraust tokius kurenimus, nes tenka poto ir
patiems
 ir kitiems ta s kvepuoti

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4794 (20100121) __________

http://www.eset.com