Tema: Re: Geoterminio sanaudos uz sausi
Autorius: Vai
Data: 2010-02-01 00:47:16
katilas 8000 zlotu kur lietuvoj 13000 lt aprisimas max 5000
kaminas  bbz kiek kainuoja nes pas mane is plytu ir jame 3 ventiliacines
sachtos ir 2 kaminines ideklas nerudijancio 2x9m 1m 40 lt.
jei i katiline eini pro lauka jos nekainuoja, jei i gyvenamasias patalpas
500Lt.
Katiline pas mane 20m2 lubos 3m aukscio ir tuo paciu darbo kambarys. Viskas
telpa ir silta.
O geoterminis ne lietuvos salygom. Nebent investuoji dar keliasdesimt tukst
i saules bateriju sistema ir seri is ju geotermini.Zinau viena ukininka
kuris tipo uz 20000Lt (taip gyresi) pasistate saules baterijas is kuriu
gauna 5kW energijos ir seria du SS. Plius neskaitant po garantijos islaidas
uz remonta, kurios turint geotermini zymiai didesnes nei kieto kuro
sistemai.