Tema: Re: Kaminas
Autorius: Vai
Data: 2010-01-30 00:04:29
situo atveju trauka pofig. kazkur pecius sugeba itraukt sviezio oro uzdarius
sklendes. Uzdarius oro padavimo sklendes jis turi uzdusti o ne degti toliau.
Ieskok kur kiaura. Pvz pas mane kaminas 9m aukscio ir per plyta ideklas.
Trauka tokia kad net viskas drebet pradeda. Ileidziu papildomo oro ir viskas
ciki. Pas mane katilas stropuva. Atsisiusk stropuvos aprasyma ten pamatysi
kaip jie issprende traukos mazinimo klausima.