Tema: Re: Kaminas
Autorius: GBF
Data: 2010-01-29 10:59:26
Daug metų kūrenu, šiemet pakeičiau viena samadielka KKK į kitą, ir priėjau
tvirtos išvados, kad principai tie patys, bet kiekvieną katilą reik
prisijaukint.

Taigi apie kurią jušką kalbi nesupratau, bet dėl dūmo tai greičiausiai pas
patį arba kuras prastas arba per mažą temperatūrą laikai arba su tom juškom
kažkas netaip pas tave.