Tema: Re: Metalistas Vilniuje
Autorius: gyvenimas
Data: 2010-01-28 13:07:39
Blinda wrote:
> Su juo esu anksciau bendraves, bet pas ji kaina kosmosas, tada
> paskaiciavo apie 12 tukstanciu uz paprasta laiptu konstrukcija (be
> pamatu betonavimo, pakopu ir tureklu), net Satiralitos visokios
> skaiciavo gerokai maziau, nors turiu pora realiu samatu, kad toks darbas
> su medziagomis netraukia stipriai daugiau 2 tukstanciu, bet, kad tie
> zmones labai nekonkretus.
> Algis atrode gana profesionaliai, bet sesis kartus didesne kaina truputi
> daugoka.
> Gal turit kokius kontaktus, kad nenoretu tokios dideles marzos?

Kazka buri truputi. Jo kainos tikrai nera didziules. Marza uzsideda
nedidele, daro labai profesionaliai. Jis metalo nevagia, o perka, todel
ir gaunasi gal brangiau nei pas kitus.
Pasiskambink dar, jei esi bendraves. Siais laikais darbas pigesnis
(nezinau metalo kainos, bet jis ir pigo, ir brango), niekas per galva
neduos. Ziurek ir sutarsi ka nors.