Tema: Re: Metalistas Vilniuje
Autorius: Blinda
Data: 2010-01-28 10:43:20
Su juo esu anksciau bendraves, bet pas ji kaina kosmosas, tada paskaiciavo
apie 12 tukstanciu uz paprasta laiptu konstrukcija (be pamatu betonavimo,
pakopu ir tureklu), net Satiralitos visokios skaiciavo gerokai maziau, nors
turiu pora realiu samatu, kad toks darbas su medziagomis netraukia stipriai
daugiau 2 tukstanciu, bet, kad tie zmones labai nekonkretus.
Algis atrode gana profesionaliai, bet sesis kartus didesne kaina truputi
daugoka.
Gal turit kokius kontaktus, kad nenoretu tokios dideles marzos?