Tema: Re: Ar kas naudojate oro stotelę WS9611
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-28 12:12:41

"tomasz" <nera@mailo.lt> parašė naujienų
news:hjrgae$jjc$1@trimpas.omnitel.net...
> o pas pati  kokia stotele?
> lygtais kazkas is oregono buvo? idomus butu atsiliepimai...

Taip ,pas mane Oregon Scientific WMR 968. Man ji labai patinka ,bet busiu
saziningas ir pasakysiu,kad ji labiau tinka kai turi nuosava nama,nes
davikliai turi buti istatyti ten kur pucia vejai is visu keturiu pusiu - ant
stogo arba kazkur panasiai. Bet ar pirkciau antra karta uz tokia kaina tai
nezinau - greiciausiai, kad nepirkciau,nes LT neisnaudosi visu jos galimybiu
net per puse - laukine atsilikusi salis esame situo klausimu, lyginant su
amerikonais.
Stai todel irgi viena akim stebiu,kas ka raso apie pas mus pirktas.